Tip
Een tip of adverteren? Neem dan contact op met info@persbureau-ameland.nl.
Betalen voor belletje naar Wagenborg

NES – Wagenborg Passagiersdiensten heeft haar website vernieuwd. Via de site is online een bootkaartje te kopen, auto te reserveren of parkeerkaart te regelen. Daarnaast is er informatie te vinden: van de dienstregeling tot tarieven en extra afvaarten. De functie Volg de veerboten, waarmee live is te volgen waar de veerboten liggen, is wel aangekondigd op de website maar nog niet actief.
Nieuw is de webshop, waar een groot deel van het assortiment van Wagenborg Plaza te vinden is. Hier is onder andere de eigen "1898" kledinglijn, speciaal ontworpen voor Wagenborg Passagiersdiensten door Monique Collignon, te vinden.
De telefonische bereikbaarheid is uitgebreid. Het kantoor van Wagenborg Passagiersdiensten is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 08.00-20.00 uur. Wel moet er voor die dienst betaald worden. Wagenborg rekent € 0,70 extra per gesprek. Tenminste, dat staat op de website. Wie het telefoonnummer draait of toetst hoort dat het gesprek 35 eurocent per minuut kost met een maximum van 17 euro en 50 cent. We hebben Wagenborg om uitleg gevraagd. Het bandje met de tekst dat er 35 cent per minuut met een maximum tot € 17,50 wordt gerekend is een foutje van de provider, meldt Ger van Langen. Bellen kost 70 cent per gesprek.
Het nieuwe telefoonnummer is 0900 9238.